What a beautiful face I have found in this place

Världens sämsta bloggerska, det är jag. Men igår så var vi på gymnasiemässan med skolan, sjukt skönt slutade klockan elva. Och när det gäller gymnasieval är jag nog nästan helt säker just nu på vad jag ska söka till. Efter det så åt jag, Viola och Ellen med massa andra på Mac Donalds i Älvsjö. Var med dom + Bella under eftermiddagen. Sen frammåt kvällen åkte jag hem till Martin och myste med honom. Vi tittade på film och sen hämtade pappa mig. Slocknade vid två, vaknade vi tre av att ludvig drog upp mig för att jag skulle kolla på ''blattarnas krig'' suck. Kändes som en bra anledning till att gå upp. Det var inte heller så att han väckte mig lite försiktigt utan jag vaknad av att han drog upp mig. Söt broder. Var uppe med honom i några timmar och chillade kanten. Idag har jag varit med Bella hela dagen. Sen kom Viola hem till mig så var vi med Ludde och hans kompis lite. Nu är det bara jag och Bella hemma och vi myser. Tänkte uppdatera er ordentligt. Så nu är det gjort. Puss hej. / Luther


Två bilder ifrån senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0