-

Vad har alla söta troll gjort idag? Martin kom hem till mig idag och var här. Vi gjorde typ ingentnig annat en att mysa. Och vet ni vad? Det var mysigt. Otippat att mysa är mysigt. Hehe. Imorgon är det måndag. Även om det har varit söndag hela dagen så har jag faktist inte haft någon söndagsångest alls, utan jag har bara varit glad idag. Även om jag vet att från och med imorgon kommer jag behöva sitta brevid en lärare från morgon till eftermiddag. För annars kan ju inte jag plugga. Suck. Men det kanske blir bra, så kanske jag för en gångs skull faktist pluggar också. Men nu ska jag fixa mig, och sedan sova. Jag orkar inte vara uppe länge till. Puss.

Tumblr_lvc7zjeecp1r0sl4xo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0